Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Linnéa - 13 juli 2010 20:15

Nu blir jag arg på det där åskovädret som aldrig kom. Jag var alltså tvungen att stänga av datorn i onödan! Arrrrh.

Men iallafall så såg jag precis en video på MSN om någon ny New Moon parodi som skulle komma på bio! Den verkar typ as kul, så hoppas verkligen den kommer på bio i Sverige! ;D

Här kommer ett youtube klipp av det;

Är inte Alice sjukt fin? ;) OCH the wolf-pack dansar verkligen som gudar! *woho*

Av Linnéa - 13 juli 2010 18:30

Imorgon är det dags för mig att säga hejdå till Skåneland för den här gången. Så jag måste spendera hela morgondagen i bilen. INTE KUL. Men en positiv sak med det är ju att jag då kan blogga som förut igen! Det vill säga - fler än bara ett inlägg per dag... (A)


När som helst så kommer värsta feta åskovädret dra in över Helsingborg, så jag lär stänga av datorn nu... Så vi ses imorgon kväll!

Men först: Min lilla bebis kuzzzzin - Johanna. ;)


  

- Vaddå... Jag är helt oskyldig mammaaa. *vissel vissel*


- I LOVE ROCK N' ROLL! ;)


               

- Om jag trycker ihop mig mot farmor och ler så slutar de nog att ta kort på mig... *not*

Av Linnéa - 13 juli 2010 16:15

Nu var det riktigt länge sedan jag körde "Who wore it best" så vi får ta och kommentera lite kändisoutfits nu tycker jag! :D


          

                             Fergie mot Julianne Hough

 

Det här var en enkel match tycker jag! Egentligen så tycker jag att Fergie har så otroligt fina former, men i den här klänningen ser hon bara ut som en uppstoppad gris. Haha, medan Julianne har en lite mer diskret urringning. :D

 

          

                                           Fergie mot Kylie Minogue

 

Här får Fergie sin revansch och visar upp sina kurvor på rätt sätt! Och kom igen, bruna -vs- bleka ben, vad är snyggast Kylie? -.-'

Av Linnéa - 13 juli 2010 13:32

Haha juste, min mamma var på Peace and Love förra helgen och när hon och hennes kille stod och lyssnade på kvällen så var Johan Palm precis framför dem... Och min lillesyster har varit ett Johan Palm-fan så de snacka lite med honom. Här har vi så fiiiina bilder på honom. *hosthosthost*

  

Ovido - Quiz & Flashcards