Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Linnéa - 19 juli 2010 20:54

Sådär, nu har jag fixat så att mina kaniner kan springa runt i en egen hästbox. Den var verkligen as stor, så de kommer nog inte änns vilja komma hem sen efter två veckor i den!

På vägen hem ifrån stallet passade vi även på att köpa hem lite Thaimat. Så nu ska jag mumsa i mig kyckling spett framför "danska hollywoodfruar".

                             

                                                 (
inte min bild)

Av Linnéa - 19 juli 2010 18:35

Nu mina vänner så är jag en lycklig liten tös! Det är nämligen så att jag nu bokat Tokio Hotels nya Live DVD "Humanoid city" och Live DVD'n "Humanoid City"!

Snacka om att jag kommer böla och minnas tillbaka till konserten varje gång jag lyssnar/kollar på dem! <3

                  

Av Linnéa - 19 juli 2010 18:10

Tjoho! Nu är jag tillbaka på fastland efter att ha övertalat pappa att ta en sväng ut med båten. Men ute på vattnet blåste det jättemycket så jag badade ingenting.

men mysigt var det iallafall!  

                   

                      Här har vi lilla Candy, som båten heter. ;)

Av Linnéa - 19 juli 2010 11:30

*Ovärt inlägg* Men kolla vad min sim födde igår! DET ÄR ETT SPÖK BARN! Hur kan det vara möjligt, tänker ni.

Jag vet svaret: Mamman är en "spöjägare" och försökte då skaffa barn med ett spöke. Och hon lyckades!! *usch* Sedan föddes denna lilla varelse. Toookigt. ;)


Av Linnéa - 19 juli 2010 10:37

God morgon på er! Nu är det såhär att vi i min familj har lite beslutsångest inför dagens planer.

Först ska vi åka ut till min mammas place och hämta mina kaniner. Sedan vet vi inte om vi ska ta en tripp ut med båten - eller bara åka till något badställe för att bada. Jag är helt klart för att åka ut med båten, men de andra är inte lika positiva till idén...

Hm, jag brukar ju få min vilja igenom. Men vi får se hur det blir!

                         

                          (inte våran båt på bilden, men den ser ut dådär.)

Ovido - Quiz & Flashcards