Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Linnéa - 27 juli 2010 17:58

Gud jag har så tråkigt här jag sitter ensam framför skärmen och inläggen blir därefter. Det finns liksom ingenting att göra när man bor i lägenhet. Men... Hm, istället för att sitta och tråka ska jag nog kolla in lite gamla bilder.

Vi börjar med Thailands bilderna.

  

                       Juste, meloner som de skurit som blommor! ;3

Av Linnéa - 27 juli 2010 15:52

Nu har jag både igår och idag setat framför datorn. NÄSTAN hela dagarna...

Jag kollade nyss klart på Humanoid City Live och jag grät faktiskt inte fullt lika mycket som jag trodde. Men nog kom det några tårar. Funderar på om jag växt ur "nybörjar fans stadiet" där man bölar så fort man får syn på killarna. Who knows?

Iallafall så var det jätte kul att få återuppleva de gamla konsert minnena. <3

              

Av Linnéa - 27 juli 2010 12:37

Nu har jag väntat alldeles för länge. Så jag och Mathilda har gjort en deal. Vi ska kolla på Humanoid City Live DvD'n samtidigt fast på andra sidan staden.

Jag är faktiskt nervös...! :( Jag kommer sitta och böla som en liten bebis så det får bli osminkat idag.

                 

Ovido - Quiz & Flashcards