Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Linnéa - 24 juli 2010 23:06

Nu har jag äntligen kollat färdigt på filmen "Snabba cash" och den rekomenderar jag inte er att kolla på. Fy vad tråkig, krånglig och dålig den var. Jag tror att man är tvungen att läsa boken före om det överhuvet taget änns hjälper.

             


Av Linnéa - 24 juli 2010 19:12

När jag tänker efter så var det väldigt länge sedan som jag åt godis! (Eller juste... Jag åt det för ca. 1 vecka sedan men det gills inte.) För innan det så har det inte passerat en endaste lösgodisbit genom mina tarmar.


Nu har jag iallafall varit och hyrt film med min pappa och denna gången gav jag efter så att han fick välja film.

Så att snart måste jag sitta i ca 2 timmar och kolla på någon tråkig film med mitt älskade lösgodis!

  

Av Linnéa - 24 juli 2010 16:29

   

Vet ni vad jag är inne på just nu? Jo - Omegle. Vilket är min bästaste polare ever! *lol* Nejmen det är så sjukt tråkigt så det blir roligt.

Man kommer in i en liten "chatt ruta" tillsammans med en helt främande person och man ska alltså prata med den personen. Jag älskar att hitta folk att driva med.. *hehe*


Av Linnéa - 24 juli 2010 15:09

Jag satt och glodde på tv med en halv banan i käften när jag fick syn på en reklam där de spelade upp filmen "Nick och Norah's oändliga låtsista"!

Jag läste den boke i vintras och tyckte att den var riktigt bra. Så jag ska nog få någon att ladda ner filmen till mig. *woops*

Trailern finns här:


Faktiskt så köpte jag den och berättade det i mitt aldra första inlägg på bloggen!

  

Av Linnéa - 24 juli 2010 14:10

Nu är man tillbaka - fastklistrad framför sin dator. Jag har alltså varit ute i ett stall bland hästar och flugor. Inte särskilt kul faktiskt! Plus att jag dissade ridturen. Vi skulle och småhandla efteråt så jag tackade nej till att stinka hästskit inför alla på ICA.

Istället hälsade jag på min lilla ninis!

  


Förresten - Jag använde mitt nya solpuder idag också. Och gud vad bra det var! Helt perfekt brun färg och lätt att stryka på. Rekomenderas:

  

                    Bronzing powder by H&M - om den finns kvar!

Av Linnéa - 24 juli 2010 10:34

Godmorgon på er! Idag ska jag besöka stallet där mina små kaniner befinner sig. Hon som äger stallet skulle visa någonting samt att vi kanske skulle rida där på pappas kusin's (Emelie 12 år) häst! Jag har knappt suttit på en häst sedan jag gick i ridskola... Och det var läääänge sedan.

Så jag vet inte om jag våga? :3

  

Ovido - Quiz & Flashcards