Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Linnéa - 18 juli 2010 23:45

Såg att Paow lagt upp en rolig grej på sin blogg, nämligen hur ens barn kommer att se ut! Var tvungen att testa och såklart skulle ju mina drömmars man vara fadern! *hihi*

  

SÅHÄR kommer hon att se ut.
Oh, är inte längre säker på att jag vill ha barn i framtiden nu... Hon ser sjukt läskig ut!  :o

Av Linnéa - 18 juli 2010 23:13

Har någon av er sett filmen "Remember me" med Robet Pattinson? Jag kollade iallafall precis klart på den och herregud vad jag bölade i slutet! Det var lite pinsamt också eftersom att min syster och hennes kompis - som förövrigt är riktiga Twilightnördar - satt och stirra på mig som om jag inte var riktigt klok.

Men den var verkligen sorglig! Och bra... Faktiskt!

Anyway - ni som inte sett den än, GÖR DET!

  

Av Linnéa - 18 juli 2010 17:33

Nu har jag äntligen fått mera av de kläderna jag beställde ifrån H&M i våras! Och nu är ju sommaren nästan slut. Jättedålig service ju! :(

Men här är det jag fick idag, sedan finns det tillochmed lite till.

            

           BH, tröja med spets på axlarna, solpuder och en ögonskuggaborste.

Av Linnéa - 18 juli 2010 13:45

Jag väntar nästan alltid till sista minuen innan jag gör någonting, vilket är väldigt synd. Så nu sitter jag här och försöker få mina kläder ner i väskor. Nu ska jag ju till pappa i 3 veckor! Vi ska antagligen till Stockholm några dagar och sedan blir det nog en tur med båten!

Haha, jag ska nu återgå till packandet... Och jag hittar inte vissa kläder! *grrr*

                                                Mitt rum just nu! >.<  

Ovido - Quiz & Flashcards