Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Linnéa - 25 juli 2010 22:15

SÅ... Är jätte ledsen  över seg uppdatering men jag var ju på barn kalas typ! ;) Men vi åkte därifrån vid 6-tiden och istället för att åka hem så hängde jag med hem till min farmor och farfar. Min farbror och hans kille ifrån Stockholm var där - så vi passade på att snacka lite skit. *haha*


Sedan beställde vi pizza. Eller jag tog typ världens längst kycklingrulle... ;3

  

Av Linnéa - 25 juli 2010 14:08

Nu har jag varit på Elgiganten. Och det visade sig att de hade mina drömmars cam där inne! *NOT* Nejmen jag hittade en praktisk en som jag köpte.

Så nu måste jag installera den... Om jag hinner. Jag ska ju bort vid 15.00

Vi ses senare söwtnosar! ;D

  

Av Linnéa - 25 juli 2010 12:33

Go'morron! Jag har nyss vaknat och gjort mig iordning. Idag ska jag faktiskt på barn/släkt kalas hos pappas kusin som jag skulle rida hos igår! Hon fyller 12 idag så vi ska ge henne presenter och sådant.

Och innan det kanske jag ska åka iväg till Elgiganten och köpa en ny webbcam. Vi får se vilken det blir!

Dagens outfit:

Blev den nya kjolen. (:

Av Linnéa - 25 juli 2010 00:45

Idag må ni tro så blev jag intervjuad för en webbtidning! Om ni vill läsa så finns den här. Det var väl rätt bra skrivet - men jag förstår inte riktigt vad hon menar när hon skrev "Verkar sminka sig lite annorlunda..." <--- Där vil jag bara klargöra några saker.

Att på bilden jag har som presentationsbild är jag absolut inte seriöst sminkad. Jag brukar oftast sminka mig sådär när jag och Anna har våra roliga photoshots!

     

Detta är bara några få av våra flummdagar! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards