Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Linnéa - 17 juli 2010 23:15

Var inne på Sims 3 hemsida nyss och laddade ner Tokio Hotel saker till mitt sims! SÅ fina de är alltså! Titta bara här!!!

        

Av Linnéa - 17 juli 2010 22:14

Nu har jag snott några av bilderna Anna tagit och lagt upp på sin blogg, med de där coola effekte jag snackade om! Kolla bara hur rolig den är!

                                     Wow, våra hår sväääänger! ;)


                                          Spex i källaren ju!  


                            HAHAHA mina ben blev dubbelt så stora!


Nu har Anna lämnat mig för att packa det sista inför hennes båtresa i 3 veckor imorgon! *snyft* Men jag ska klara mig! Hon ska ju skriva en "Linnéabok" genom sms och berätta exakt vad som händer i hennes liv! ;)

Av Linnéa - 17 juli 2010 14:30

Idag har jag ju varit vid Annas farmor och farfars swimingpool och badat! Det var jätte skönt faktiskt, eftersom att det inte var stekhett ute och poolen inte heller var jättevarm.

  

Och hennes familj hade precis köpt en ny kamera - så vi premiärfotade lite med den. Det fanns jätte många effekter ju!

Sedan började det regna och då försvann vi in och började sätta på oss "utklädnings"kläder. Vi blev två små tanter!

           

                              Hittade världens sötaste mössa ju! ;D

Av Linnéa - 17 juli 2010 09:15

Hejsan alla! Nu är jag nästan helt klar för att åka iväg om cirka 30 minuter för att bada i Annas farmor och farfars swimingpool! Hoppas bara att vädret inte sviker oss!

Mihi funderar nästan på att ta med detta syklopet för att göra bad-looken komplett! *NOT*

Jag tänker absolut inte glömma min gravida mage heller. Oh, känner att bikinin kommer sitta som en smäck över min feta mage! ;)

Av Linnéa - 17 juli 2010 00:28

Juste! Vet ni vad vi också hann med att göra idag?

Jo, nämligen kolla på två gamla filmer som vi älskade som barn!

Först blev det "Tur och Retur" som hackade på flera ställen... Och när vi var klara med den satte vi igång "Eva och Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko."

Helt sjukt var det, och man upptäckte saker man aldrig sett de andra 1000 gånger man kollat igenom dem filmerna!

              

                 

Ovido - Quiz & Flashcards