Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Linnéa - 22 juli 2010 23:20

Nu ska jag sätta mig framför TV'n med en skål snabbnudlar. Det är det absolut godaste som finns!

Även fast jag redan käkat thaimat idag så kan man aldrig få nog av det. ;)

                                         Mums!

Av Linnéa - 22 juli 2010 19:38

Jag var inne på bilddagboken nyss och såg att en kompis lagt ut den här bilden på Justin Bieber:

(Bilden är inte äkta, om ni inte förstår det redan...)

Här har ni min reaktion:

 

Jag trodde ju först att den var äkta! *haha*

Av Linnéa - 22 juli 2010 18:15

Titta vad som just föll ner i min brevlåda!!!

  

Shit vad lycklig jag blir! Men ändå så ledsen... Jag kommer inte kunna titta på den idag. Har verkligen ingen lust att sitta och böla och längta tillbaka som en tok just nu... Men imorgon. Imorgon är jag beredd! <3

Av Linnéa - 22 juli 2010 17:06

Förlåt för dålig uppdatering! Men jag har ju inte varit hemma och haft tillgång till dator. Har varit i Bolänge sedan kl. 9 imorse och hunnit göra mycket. ;)

Först kollade vi lite på när far min gaddade sig. Det var inte så farligt - eftersom att han inte skrek av smärta som jag väntat mig. *not*

Men det blev två tattoos iallafall... (Ni får se dem senare eftersom att de är blodiga och äckliga nu.)


Sedan var jag och min lillasyster och shoppade loss i Borlänges köpcentrum. Det här är vad som köptes av mig:

 

                         Väska från Kappahl jag inte vågat köpa tidigare.


  En söt kjol ifrån Gina. Endast 100 kr - så det är klart man slår till! ;)


  

Och sedan lite smycken. (Cigarett örhängerna var inte ett seriöst köp... Men de var så söta så jag var tvungen att köpa dem.(A))  

Ovido - Quiz & Flashcards