Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Linnéa - 28 juli 2010 18:04

Idag åkte vi faktiskt ut med båten, pappa, jag, Sara och Ellen! vi åkte in till Lövudden där det lite längre bort fanns en strand. ;) Jätte mysigt faktiskt, förutom att vattnet var så j*vla kallt.

          Bara för att jag ägde på att styra båten. *NOT NOT NOT*


                

Försökte ta kort på båten inne också... Men det gick inte så bra. Så ni får bara en bild på köket.

Av Linnéa - 28 juli 2010 11:53

Helloooo! Idag ska jag antagligen till Lövudden för att äta, sola samt bada.

och vet ni vad? :) Min lillasysters kompis kommer från Kiruna idag... Så det kommer vilken sekund som helst att knacka på våran dörr... Ellen som hon heter har också en syster som är min kompis! Men hon kommer inte förens i Augusti... :(

               

Ovido - Quiz & Flashcards