Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Linnéa - 14 juli 2010 22:00

Awwieh, jag saknar min lilla kisse Killen! Även fast han är hur ful som helst så älskar jag den där katten! :D

Har inte träffat honom någonting sedan jag flög iväg till Österrike och måste vänta på vårat återförenande ända tills på Söndag. *snyft*

         

                            Haha, sover medan matte bloggar så flitigt!


            

            Ännu en crazy sov bild. Han ligger nästan alltid på rygg!


                                                    Yrvaken? ;) 


                           Wooops, gillar du inte min rosa kamera, eller? :( 

Av Linnéa - 14 juli 2010 20:59

Jag har verkligen panik här! Min webbkamera är borta och jag har letat överallt både hemma hos mamma och pappa, men den är fotfarande spårlöst försvunnen!

Så nu kollar jag på lite eletroniksidor efter en ny webb.

Egentligen behöver det inte vara någon bra kamera alls, utan bara någon så man kan ha videosamtal med kompisar och lägga ut videos här på bloggen!

Funderar på dessa:

                                                    

                                          Vilken tycker ni? ;)

Av Linnéa - 14 juli 2010 20:10

Jag kom på att jag faktiskt inte sagt min mening om Kissies sångkarriär än! Även fast alla andra antagligen redan sagt precis det jag tycker.

Jag menar, även fast hon tydligen strävade efter att göra år 2010's sommarplåga, så kunde hon ju ha ansträngt sig lite mer! Jag har lyssnat igenom den några gången och fattar knappt fortfarande vad som är refrängen?!

Riktigt, ritkigt dåligt Pissie...

Vi får hoppas på att musikvideon lyfter upp låten lite iallafall. ;)

Av Linnéa - 14 juli 2010 19:40

Gud så skönt att vara hemma efter ca 7 timmar i bilen! Fast det är ändå rätt sorgligt. Nu har jag hunnit med "höjdpunkterna" som jag sattit upp denna sommar och det var att åka till Österrike och Skåne.

Nu är det bara de vanliga sakerna kvar... Som att åka ut med båten, vara hemma och åka till Stockholm.

Iallafall så ska jag fortsätta att packa upp nu!

 Nu har jag bestämt mig för att faktiskt lägga ut mera bilder på mig själv hur ful jag än ser ut.

För hur kul är det och läsa en "personlig blogg" och personen bara skriver utan "personliga bilder"? ;)

Av Linnéa - 14 juli 2010 13:30

Just nu sitter jag i bilen och har antagligen väldigt tråkigt. Så jag gör ett tidsinställt inlägg för er! Haha. Men  seriöst - jag vet inte riktigt hur jag fick tag i det, men jag hamnade iallafall på Rädda Barnens hemsida där man kunde spela "livets lotteri".

Man får alltså snurra på ett hjul och sedan se vart man hamnat om man inte föddits i den kropp man hade. Det är bara 0,08 % chans att vi faktiskt hamnade som barn i Sverige! :o

Det låter hur tråkigt som helst, men är faktiskt rätt sorgligt. Testa det här!

Själv hamnade jag i Kina...

            

           Tänk om jag hade föddits i Kina... Och jobbat som barn?! O___O

Ovido - Quiz & Flashcards