Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Linnéa - 26 juli 2010 18:17

Vi sket i att åka till hamnen eftersom att jag redan varit där tre gånger förra veckan. Istället så åkte vi till "Kungsbyn" som har ett jätte mysigt café/restaurang. Jag fick min älsakde glass och åt också en sådan där "knäck klubba" vad det nu heter...

Så fanns det jätte söta hängbukssvin där! Funderade nästan på att kidnappa en och ha den hemma. ;)

  

Här kan vi snacka mage...

Av Linnéa - 26 juli 2010 14:11

Idag ska jag faktiskt till hamnen igen och fika med mina favvobögar. Hahah! Nejmen vi ska snacka lite - innan de far tillbaka till Stockholm igen. Så jag kommer nog inte kunna uppdatera förrens vid 5tiden... >_< Men ha det så bra medan jag är borta! ;)

               

Blev jätte sugen på min favorit glass Magnum Strawberry White nu... ;/

Av Linnéa - 26 juli 2010 12:53

Jag vaknade lite sent. Men jag gick därimot inte och la mig förrens klockan halv fyra! Hahah, jag satt och snackade med typ världens snyggaste kille inne på omegle i en timme. Han såg ju precis ut som Ronaldo - fotbolls killen som gör reklam för armani...

  


Ovido - Quiz & Flashcards