Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Linnéa - 21 juli 2010 22:18

Imorgon måste jag gå upp klockan halv sju! DÅ har jag knappt gått och lagt mig ju! Men, men ska man vara fin - får man lida pin. Och imorgon ska jag göra min första tatuering!

Hahah nejdå! Men jag ska till en tatuerarstudio vid tio-tiden. Så jag måste faktiskt gå och sova nu - för att inte vakna upp som ett lik imorgon...

                                             

Av Linnéa - 21 juli 2010 21:47

Min pappa tyckte att "Summer's blood" var helt värdelös. Vilket jag inte kan hålla med om.

För att inte säga för mycket - den var läskig, blodig och riktigt sjuk!


Den tuffa tonåringen Summer (Ashley Greene) har flytt hemifrån för att leta reda på sin pappa som lämnade henne som liten. I den lilla byn hennes pappa bor i träffar hon Tom. Men Tom är speciell och låser in Summer i sin källare full av stora plantor, dödskallar och den döende flickan Amber som är hans nyaste tillskott i sin "Mänskliga trädgård".

                                                  Trailern om ni vill se. ;)

Av Linnéa - 21 juli 2010 20:01

Är det bara jag som kommer ihåg att Kissie för några månader sedan sa att hon skulle byta header?! Vad hände med det? Antagligen så fick hon ingen hjälp av sina älskaaade bloggläsare. Vi älskar väl inte henne lika mycket som hon tror. *hehe*

Men isåfall - när ska bytet ske? Hon har ju haft samma header jätte länge nu!

                         

Av Linnéa - 21 juli 2010 19:15

Påväg hem från min farmor och farfar så hyrde vi skräckisen "Summer's Blood" med Ashley Greene i huvudrollen. Den verkar vara sjukt bra.

Och medan filmen rullar ska jag moffa i mig mina nyfundna favorit snacks.

  

Av Linnéa - 21 juli 2010 18:26

Sorry för dålig uppdatering, men jag har som sagt inte varit hemma. Istället så var vi först och tog en glass vid hamnen. och sedan åkte vi hem till min farmor och farfar för att fika! Haha - gör ingenting annat än att äta på sommarlovet ju.

  

               

Av Linnéa - 21 juli 2010 11:27

Godmorgon! Inatt så drömmde jag en jättehemsk dröm som jag knappt kommer ihåg nu... Men jag och några kompisar strosade runt på New Yorks gator och sedan kom det några män och kidnappade oss... Dem tog oss till ett helt svart rum och vi fick panik.

Sedan vaknade jag av att de satte igång att borra nedanför mitt fönster! KLOCKAN 8 PÅ MORGONEN!!! Hur sjukt är inte det. Vet dem inte att det är sommarlov eller?!


Aja. Dagens planer lyder: Glass vid hamnen och sedan åka iväg någonstans.

                 

                                Hoppas dem är lika smarriga som i Österrike! ;)

Av Linnéa - 21 juli 2010 00:19

Mihihi: Jag älskar "sex and the city"-serien! Nu har den börjat visas kl. 23.00 på vardagarna @ kanal 3.

Jag har inte hunnit sett film nummer 2 än, men 1:an är en riktig "feel good film" enligt mig. Vet inte huuuur många gånger jag sett den! ;)

  


            Men jag ska lugnt köpa 2:an när den kommer ut i butiken.

Ovido - Quiz & Flashcards