Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Linnéa - 16 juli 2010 23:45

Nu har Anna och jag suttit och snackat igen. FLERA timmar om allting man kan tänka sig! Och vi har kommit fram till att vi ska försöka hålla kontakten hela livet! *omg* Vi har ju trots allt känt varandra sedan vi var 2 år!!


Men iallafall så tog vi massa kort i skogen idag ju! Ni måste först första - att vi inte änns här var seriösa vid klädval, för hon skulle vara helt gul och jag helt rosa! Här kommer några av dem:   

             

                   Hahah, vaddå jag har O-mun på nästan varje bild?


              

               Awwe! Bilden är sååååå fin på min lilla Annnnnna :D 

Av Linnéa - 16 juli 2010 13:58

Hello alla!

Nu är jag hemma efter mågra timmars skoj med Anna. Vi har tagit lite nya pics bland myror och fästingar! *usch*

Och jag har försökt lära Anna  hur man lagar mat... Nejdå, men hon vägrade steka köttbullarna i margarin, så jag tog köttbulls påsen och kuta  runt hennes hus med dem medan hon kom efter och försökte få tillbaka sin mat... Tillslut gick hon med på att använda lite margarin iallafall.


Sedan hade vi disco medan vi stod och stekte! Den här låten på höööög volym och lite sköna dans moves. *asgarv*



Av Linnéa - 16 juli 2010 01:01

Det sista jag och Anna gjorde under våran dag var att ta väldigt knäppa små bilder! :D MOHAHA, och vi är inte speciellt seriösa, så vi bjuder er på några av dem;


HAHAH jag ser fan ut som Hattmakaren i Alice i underlandet! *ASG*


Här svänger vi båda med håren!


Lite kuddkrig framför kameran är alltid bra! :)


 

Och i pauserna när vi inte visste att kameran tog kort, var kuddkriget inte riktigt lika livligt...


BTW, fick jag ett såååå sött hårband av den lilla flickan till vänster på bilden ovan! Såhär ser det ut:

Nu MÅSTE jag börja använda hårband! O_O

Ovido - Quiz & Flashcards