Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Linnéa - 2 oktober 2010 22:17

Jag blev riktigt besviken på "Grease" faktiskt... Den var typ as dåligt men vad kan man egentligen vänta sig av en film som gjordes på 70-talet?!


Iallafall så ska jag titta vidare på "The Event" som just nu går på 1:an.

  

Av Linnéa - 2 oktober 2010 19:55

Vet ni vad jag ska göra nu?

Jo jag ska se "Grease"-filmen för första gången i hela mitt liv! Haha - det kan ju vara bra att veta vad den handlar om när jag ska på musikalen senare i höst.

Mina förväntningar är väldigt höga eftersom att alla verkar gilla den(?)... Iallafall alla som är 40 år eller äldre.


Av Linnéa - 2 oktober 2010 18:27

När jag bökade runt i min garderob efter kläder idag så hittade jag en riktigt gräslig tröja! Det visade sig vara ett linne med zebramönster som jag inte änns visste att det fanns.

Omtänksam som jag är satte jag på mig det - jag vill ju inte att den ska ligga där och känna sig värdelös bland alla andra använda kläder. 

Men tyvärr så var det första och sista gången jag använde det... För den var varken fin eller skön!

  

Här har vi tröjan + en zebramönstrad mascara, som för övrigt suger! 

Av Linnéa - 2 oktober 2010 15:13

Den här dagen blir inte bortkastad trots allt. För snart ska jag faktiskt vara med Anna igen! Man kan aldrig ha tråkigt med den tjejen så det ska bli riktigt nice!

Måste bara byta om och göra mig iordning... *hehe* Sitter här i myskläder just nu.

  

Vid toaletterna när vi skulle på Karate Kid.

Av Linnéa - 2 oktober 2010 13:45

Jag hade helt glömt bort att berätta om Kreta resan förra veckan. Egentligen så har det inte hänt så mycket där, men det kan ju vara kul att se lite bilder från resan iallafall?

Så då och då kommer det ploppa upp lite Kreta inlägg.


Här har vi dag 1. Vi kom fram till ön vid lunchtid och var riktigt trötta. Men ändå så hann vi kolla runt i våran lilla turistort Platania.


  

Vi åt lunch och jag var riiiktigt blek. *haha* Bakad potatis + Tzatziki = Sådär...


  

Blev lite bilder på "naturen". Havet var otroligt genomskinligt och blått!


 

Och sedan till kvällen åt jag Suvlaki under ett limeträd. Mysigt! :)

Av Linnéa - 2 oktober 2010 11:47

Sovit gott? Det har jag iallafall gjort. Och till min förvåning så vaknade jag inte förrens nu. Det var jättelänge sedan jag fick sova ut ordentligt, men nu är jag helt utvilad!

Dagens lista är inte så lång... Faktum är att den inte änns existerar - så idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Antagligen bara vara hemma och slappa.

  

Hittade dem här söta kuddarna... Och blev jätte sugen på choklad. Men jag ska vara duktig och inte äta det! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards