Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Linnéa - 17 oktober 2010 20:02

Sååå mina vänner... Har precis landat i min pappas lya! Så medan jag packar upp och äter så kan ni som missat den - kolla in Justin Biebers rapvideo!

Hahah så söt, ellr vad säger ni?

Av Linnéa - 17 oktober 2010 17:12

Gud vad tråkig jag är idag... Men jag ska sätta mig och kolla på "Wild Child" nu med Emma Roberts. Haha, har sett den en gång innan men kommer knappt ihåg vad som hände då. Så kommer nog sitta helt sten farmför TV'n de närmsta två timmarna.

  

Av Linnéa - 17 oktober 2010 15:48

Det är inte ofta Kissie gör en upprörd över hennes såkallade "provocerande inlägg" men den här gången när hon blandade in Tokio Hotel blev jag fan arg. Som vanligt så kallar hon TH för ett emoband - vilket alla vet att det inte stämmer. Och hon säger att Bill är emo. HAHA, har hon änns sett Bill på sistonde?


Det är precis en sån här reaktion hon vill ha av läsarna, så varsågod Pissie = här får du ett argt inlägg av mig!

Hmm... Emo, va? *not*


By the way, ni kommer väl ihåg att inte gå in på Kissies blogg den 29 oktober? Fatta chock hon kommer få när antalet besökare är 0! ;)

Av Linnéa - 17 oktober 2010 13:33

Ånej jag har nu letat fram mina gamla Sims 3 spel och har börjat köra det! Det är egentligen as tråkigt men ibland så får jag värsta rycket och vill designa hus. Då kan det vara bra att ha Sims! Men det värsta är att jag då blir beroende och antagligen kommer köra det hela dagen. Har ju ändå ingenting annat för mig - så vi får se hur det blir!

  

Kommer ni ihåg spökbabysen?

Av Linnéa - 17 oktober 2010 11:37

Av någon andledning så hatar jag söndagar! Dagen innan måndagen - som jag fruktar för mitt liv. Haha, nej men det ända jag gör på söndagen är ändå ingenting. Man kan ju lika gärna ta bort Söndagen totallt!! ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards