Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Linnéa - 7 oktober 2010 21:20

Den här veckan så är inte Kenza&Tyra Show försenast som det var sist. Men det hackar dock som fan eftersom att alla kollar på det samtidigt.

Den här dagen ska de komma till Västerås för att uppfylla någons dröm, haha alltså min stad! Nu ska jag fortsätta att kolla när de plockar upp massa leksaker! ;)

  

Av Linnéa - 7 oktober 2010 20:06

Mihihi jag är helt förälskad i de goda sugtabletterna "Tic Tac". Detsvärre så har jag bara hittat smakerna apelsin och mint. Men det är gott ändå!

  


Nu ska jag springa ut till vardagsrummet och vara lite social med gästerna som kommit till oss. Men jag kommer snart tillbaka för att se Kenza&Tyra show!

Av Linnéa - 7 oktober 2010 18:36

Nu har vi kommit fram till näst sista dagen på våran varma resa! Jag längtar tillbaka riktigt mycket måste jag erkänna. Konstigt, right?

Jag fick lite färg, som nu flagnat bort...

    

Käkade pizza. Jag som inte änns gillar det egentligen njöt av den här med köttfärs på!


  
Tillsist två söta bilder på mig och syrran på våran lilla markbalkong.

Av Linnéa - 7 oktober 2010 16:01

Usch vilken hemsk dag det var idag. Kryckor + Skola = Inte kul. Men tack till alla mina små älsklingar som hjälpt mig idag! Haha, jag kunde inte änns slänga min egna mat eller hålla i väskan min. Men aja - äre inte sånt man har kompisar till? ;)


Har precis glott klart på "Top Model 7" och vet nu inte vad jag ska hitta på. Finns inte så hysteriskt mycket att göra när man inte änns kan gå...

  

Ovido - Quiz & Flashcards