Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Linnéa - 14 oktober 2010 19:49

Just nu sitter jag och väntar på att första programet av andra säsongen av Vampire Diaries ska börja! Jag älskar den serien!! Så det ska bli riktigt kul att se den igen.

Så alla får slå på kanal 6 om tio minuter och kolla! :)

  

Av Linnéa - 14 oktober 2010 18:59

Ni ska bara gissa hur duktig jag känner mig nu. Jag har faktiskt redoisat yttligare två steg i skolan idag! Och båda gick riktigt bra.

Annars så har dagen varit som vanligt... Det är så segt att gå på kryckor för det tar 100 år för mig att komma någonstans!


Nu ska jag kolla in massa bloggar med en skål vaniljglass vid min sida! ;)

  

Av Linnéa - 14 oktober 2010 18:20

Oh yey - nu har jag äntligen fått hem den älskade skolkatalogen! Awesome, ellerhur? Så jag ska kolla i den lite. Återkommer snart. *haha*

  

Mitt klassfoto.

Ovido - Quiz & Flashcards