Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Linnéa - 27 maj 2010 20:39

Mitt internet på min lilla dator funkar inte?! Jag vet inte vad som är fel på den... Men någonting är det ju!

Nu är jag hemma  iallafall med mörkare fransar + bryn och mer fina ögonbryn! ;D Men jag detsvärre inte ladda upp någon bild på det just nu... >_<


Äntligen - första gången på flera veckor så är det Vampire Diaries igen! *LOVE IT*

                         

Av Linnéa - 27 maj 2010 15:14

Sorry för att det inte blev några mer inlägg igår men jag kom inte änns in på internet tillslut!

Än så länge har ingenting speciellt hänt idag, men ikväll därimot så ska jag fixa ögonbrynen och ögonfransarna! :D

Lätt att jag ska se ut såhär i skolan imorgon:


                

Mohaha... Nu MÅSTE jag jobba med Spanska! :(

Ovido - Quiz & Flashcards