Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Linnéa - 17 maj 2010 18:05

Jag sitter som helt förstenad framför datorn och kollar in denne lille Greyson Chance när han sjunger "Paparazzi" av Lady Gaga! Jag slår vad om att han kommer bli nya Justin Bieber!

                                                  
                            Vad tror ni? :)

Av Linnéa - 17 maj 2010 17:42

Nu är jag hemma igen efter att ha strosat runt med käre Sassa på stan ett tag!

Jag hittade tyvärr ingenting på Gina. Så jag och Sassa gick istället och köpte mjukglass på vårat suuuper hemliga glasställe! ;)

Men sedan i sista minuten hittade vi båda en snygg tröja som vi bestämde oss för att köpa! :D

             

I storlek large! *HAHA* Men då sitter den lagom långt ner under rumpan. ;)

Har iallafall slängt den i smutsen nu, för jag och Sassa skulle båda använda dem imorgon! :D

Av Linnéa - 17 maj 2010 10:39

Jag funderar på att shoppa upp mitt presentkort redan nu, men är inte helt säker än!

Har kollat runt lite på gina på nätet och hittat lite. Men jag skulle vilja ha en söt vit klänning - men kom på att jag redan köpt så mycket vita plagg på H&M nyligen... Så jag och Sassa ska bege oss ut på stan för att leta andra färger! ;)

Lite insperation;

  

Ovido - Quiz & Flashcards