Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Linnéa - 29 maj 2010 21:45

Okey, inte så seriöst men iallafall!

Jag är helt förälskad i denna Milan Stankovic med Kalles-Kaviar-frilla som springer runt på scenen i rosa kängor och skriker "Wolly Wonka", 

JAG SKA LÄRA MIG DEN HÄR UTANTILL. Sassa, jag vet att du läser det här - Så DU får ladda hem den låten till mig! *Mohahah* (A)<3

Av Linnéa - 29 maj 2010 19:15

Idag blev jag tipsad av en site som är MINST lika bra som Spotify!

Du hittar den här. Man lyssnar alltså på vilken musik man vill - utan att bli medlem och den är helt utan reklam!


Det går till såhär:

Tillexempel om jag söker på "Tokio Hotel" och väljer låten "Ready Set Go" och sedan trycker på knappen "Radio" nere till höger, så kommer det automatiskt upp en låt efteråt som rekomenderas och dom tror passar just den musikstil du har! (Den påminner om låten du precis lyssnat på.)

Ett jättebra sätt att utveckla sin musiksmak! ;D

Testa det du också? (: 

Av Linnéa - 29 maj 2010 18:28

Nu är jag hemma ifrån Falun! Det har varit väldigt tråkigt och hans barn var 8 och 10 år och typ jätte smarta... Kände mig som en idiot typ... Mohaha nejdå, men nästan!

  


Min dator fungerar fortfarande inte - så jag får vänta med att lägga upp bilder tills imorgon...

Men nu ska jag försöka få ännu mer sol på mig. Ses senare!

Av Linnéa - 29 maj 2010 10:15

Förlåt igen för dålig uppdatering! Hade inte tid igår. Jag och anna var hälften emo/fjortis hela kvällen. Det kommer mera bilder sedan! Nu är jag påväg till Falun. Jag ska träffa mammas kille och hans barn för första gången. GAH, döda mig? >.<'

 
Ovido - Quiz & Flashcards