Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Linnéa - 20 maj 2010 19:16

Hahaha nejdå, men jag fick precis 1500 spänn av min käre mor. *asg* Så nu har jag råd med min kamera efter att jag shoppat upp typ massa pengar till den i Skåne...

Så imrogon eller på lördag blir det till att köpa den! :D

  


Av Linnéa - 20 maj 2010 18:05

För bara ca 10 dagar sedan så varjag ju med Ida och Diana och kollade på när den där killen skulle springa ner för Skrapan och slå världsrekord. Väl där så träffade vi ju Robin och Kim.

Denne Robin tog livet av sig igår... ;/ Även fast jag inte kände honom så bra(hade bara träffat han typ 3 gånger) så är det så jävla sorgligt.

Både Älinah, Emma och Diana har varit tillsammans med honom och han var också granne med Emma. Så hela Rothundaskolan i V-ås ständes idag p.g.a det här!

Jätte hemskt ju... :(

Av Linnéa - 20 maj 2010 17:48

Juste, kom ju på att de flesta 96:or i Västerås fått V.I.P erbjudan till idag. Då vi ska få en privat show av t.e.x Team Picasso, Mattias Andreasson och Jon!

Men jag pallar inte gå dit... >_< Så istället ska jag tillbringa resten av kvällen till att glo på TV. Kul liv man har! *not*

  

Av Linnéa - 20 maj 2010 16:03

Hejsan! Nu är jag hemma igen! :) Det har varit en jätte härlig dag och egentligen var det tänkt att jag skulle åka hem till Sassa och baka cup cakes. Men jag kunde inte få skjuts hem isåfall, så det får bli en annan dag!

Som jag sa igår så blev jag äntligen klart med mitt manus "That day" som jag lämnade in. Kolla framsidan!

              


Egentligen måste jag plugga nu med... Men det skiter jag i! Istället så ska jag sätta mig ute på balkongen med en cappuccino och sola! :D

   Naaamn :D

Av Linnéa - 20 maj 2010 11:15

Mohahah juste! För några dagar sedan så var jag och Sassa inne på omegle samtidigt och kolla vad som hände:

               

                              Absolut iiiinte planerat.  

Ovido - Quiz & Flashcards