Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Linnéa - 24 maj 2010 21:24

Just nu sitter jag här med lite jordgubbar och kollar på Norska Hollywood fruar. Jag blev lite chockad när jag insåg att ingen av dem är blonda! O__O tillskillnad från alla svenska Hollywood fruar som BARA är blonda!

  

Av Linnéa - 24 maj 2010 19:09

Nu har jag ätit färdigt min Tacco och tänkte lägga ut lite blommbilder...

Dom blev inte speciellt bra, men med tankte på att det var en digitalkamera och att jag är nybörjare så är jag rätt så nöjd... Haha :)

       

Av Linnéa - 24 maj 2010 18:12

Istället gick jag ut och fotade massa blommar och blad! ;D Men nu ska jag äta... Lägger upp några av dem efter maten.

Så länge får ni nöja er med en as ful bild på mig...

  

Jag har blivit rätt blond nu. ;D

Av Linnéa - 24 maj 2010 16:39

Idag har jag jobbat rätt mycket i skolan och stannade kvar till kl. 3! Sedan kom mamma och hämta mig och vi åkte och storhandlade. En en gång så köpte vi looots of frukt och grönt! *mohaha*
Nu ska jag bege mig ut få mig lite färg på kroppen, innan solen försvinner!


                            Mohaha min fina loggbok, föressten!

                 

Ovido - Quiz & Flashcards