Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Linnéa - 5 maj 2010 20:15

Oh, jag är helt förälskad i den här låten och går runt och nynnar på den hela tiden!

Jag, Elin, Sassa och Emma satt och snackade om den här låten för någon dag sedan och vi alla tror att det kommer att bli sommarplågan iår! Den låt som radion och mtv kommer spela sönder bara de första veckorna på sommarlovet!

Hahah vi får hoppas på det iallafall, för låten är såååå härlig! :D


Av Linnéa - 5 maj 2010 17:28

HAHAHA, som rubriken säger - så har jag otroligt svårt för att komma på rubriker... Det är svårt! :(


Idag har det iallafall inte hänt något speciellt. Har mest jobbat faktiskt. *applåd till mig* Sedan hade jag + Sassa + Älinah PH-samtal med våran lärare nere i skolans minimala träslöjds sal.

Så jag och Sassa beslöt oss för att göra det bästa av situvationen och började såga i random träbitar med en trasig såg..

Ser det inte skoj ut? ;)


Och sen när våran långa skoldag var slut så cyklade Sassa sakta brevid mig näääästan hela vägen fram till min farmor och farfar!

Och vet ni!? HENNES CYKEL HETER "LINNÉA"! *omg*


Sådär ja, så jag har varit hemma hos f&f hela tiden fram tills nu!

Och btw, så hade farmor köpt någon bok till mig som jag tror jag ska börja läsa i snart...

 Den verkar väldigt bra! :)

Av Linnéa - 5 maj 2010 12:25

Hello! Nu har jag setat och jobbat med bilden - där vi ska måla någonting med perspektiv ifrån medeltiden. Har börjat att måla en kyrka inifrån!

Jag har iallafall PH-samtal idag så jag slutar klockan 3. >_< Sen ska jag nog gå hem till min farmor och farfar för att alla mina bussbiljetter är slut.


Hahah, seeee yaah'!   

Ovido - Quiz & Flashcards