Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Linnéa - 9 maj 2010 20:52

Sådär - nu har jag varit på stan ända sedan halv 4a, för att kolla på det dära världsrekordet som skulle hållas vid skrapan!

Det var alltså en kille som skulle springa ner för skrapan (+ någon ställning uppe, så att det blev 100 meter) på max 35 sekunder!


Iallafall så träffade jag Ida och Diana där, så vi gick runt bland alla människor! Seda kom Robin och Kim och började kaxa och sa att dom skulle skicka 3 killar för att slå ner Diana och massa... >___<


Iallafall så slog han världsrekordet! :D

Av Linnéa - 9 maj 2010 15:45

Hallå, hallå! Jag har faktiskt gjort den första omröstningen här på bloggen! Så se till att rösta och berätta om eran favorit glass! ;D


  

Av Linnéa - 9 maj 2010 14:27

Tack vare Kenza så har jag blivit jätte sugen på att åka till Paris! Jag har faktiskt aldrig varit där och förra helgen försökte jag övertala min mamma om att vi skulle åka dit i sommar!

Hon var lite tveksam men gav mig ändå ett "kanske". :D Så nu när jag kommer hem till henne får jag fortsätta att övertala henne!

                              Gud vad härligt det skulle vara! :)


Av Linnéa - 9 maj 2010 12:25

Usch vad jag hatar Söndagar... Det ända jag kan tänka på är att den tar slut så snabbt och så blir det Måndag morgon. >___<'

Och vädret var inget vidare heller, så det går inte att sola! ;/Men jaja, har faktiskt ingenting att hitta på idag. Så ska nog börja packa mina saker snart... Ska ju hem till mamma ikväll!

                                            *Älskar bilden* 

Ovido - Quiz & Flashcards