Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Linnéa - 21 maj 2010 21:29

Nu ska jag sjunka ner framför TV'n och kolla på skräckfilmen Orphan!

Någon som sett den / vet om det är bra? :)

                   

Av Linnéa - 21 maj 2010 19:37

Hahah för ett tag sedan gick jag in på google för att söka på någonting. Då hade de bytt ut själva "google-bilden" till ett packman spel där det stod google!

Tyckte det var as kul, så jag satt här och skrattade för mig själv i några sekunder. Innan jag började köra det... *BEROENDE*

  

Dålig mobil bild... 

Av Linnéa - 21 maj 2010 17:10

Hej hej! Ledsen för att det inte kommit in några inlägg under dagen - men jag har haft en slags utedag med hela min årskurs idag! Först var det 5 kamp och mitt lag vann 3 av 5 tävlingar... *haha* Och sedan fick man göra vad man ville! :D

             

                                  Älinah och jag påväg dit imorse!


             

Sassa fick en privat lektion av Marie Louise(med sina ny manikyrerade naglar) hur man byggde sand slott! *ASG*


                   

Juste! Vi tog repen man använde i repknytningen och började hoppa hopprep! Det var ungefär 396172834 år sedan jag gjorde det! Älinah in action! ;)


             

Nån random bild på den så otroligt fina naturen utanför Löga. *hostattack*

Ovido - Quiz & Flashcards