Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Linnéa - 18 maj 2010 20:45

Jag kollade på den här videon igår ungefär 2340651 gånger men jag kunde inte motstå att även idag kolla på den några gånger.

Jag garvar verkligen ihjäl! Han skämmer ut sig såååå mycket så det är as roligt!

Mohahah, han är för söt! Särskilt när han i slutet säger "Tack snälla Bert!"

Av Linnéa - 18 maj 2010 17:18

Är det inte uuuunderbart? Vi har haft sol ända sedan kl 9! :D Så sommaren är nog inte långt ifrån nu! Plus att temperaturen ligger på över 20 grader.


Idag har ingenting speciellt hänt... Förutom att jag pladrade mig ner till Matten och redovisade! *WOHO* Sedan åkte jag fridfullt hem och satte mig på balkongen för att läsa "en liten chock". Mahah, den är så skojj! ;)

Kollade på något gamalt avsnitt av Top Model också. Kommer ni ihåg Allison? ;D

              

                                 Tyra Banks = Finast. *host* (;

Ovido - Quiz & Flashcards