Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Linnéa - 19 maj 2010 22:11

Gissa vad? JAG ÄR KLAR MED MITT MANUS. :D Det tog mig hela eftermiddagen, så jag har inte gjort någonting annat än att pysslat med den men resultatet blev väldigt bra! :D

Så imorgon ska jag lämna in den och redovisa allting nästa fredag.

                    

Jag har ett liten problem bara... Jag vet inte vad den ska heta! Mina kompisar får hjälpa mig med det imorgon! ;D


Av Linnéa - 19 maj 2010 19:45

När jag var inne på New Yorker här om dagen så såg jag att de hade fått in "lady Gaga special" där de sålde tröjor med Lady Gaga på !

Mohaha, då blev jag lite stolt över att jag hade Lady Gaga tröja före de övriga V-ås'arna! ;D

             

Av Linnéa - 19 maj 2010 18:58

Haha dramatisk rubrik, visst? ;D

Men jag är seriöst helt beroende av den här låten ända sedan Elin skickade den till min mobil. *Skyller allt på henne.*

Den är fett gammal och jag är fett efter... Men vet vad? Jag bryr mig inte!   

Av Linnéa - 19 maj 2010 16:55

Shooo där!

Här sitter jag hemma hos min farmor och farfar och skriver på mitt manus i Svenskan som jag måste lämna in imorgon! O_____O Jag tror verkligen inte att jag kommer få MVG för den, eftersom att jag är tvungen att slarva igenom det sista.

Iallafall så har jag ingenting kul att berätta just nu... Men fler inlägg kommer lite senare! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards