Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Linnéa - 23 maj 2010 20:36

Vi ska inte flytta! Mamma har avbrutit försäljningen av huset och vi ska bo kvar! :D Så jag är väldigt kvar just nu eftersom att det betyder att jag får bo granne med Anna ett tag till. *lol*

Men just nu sitter jag iallafall och håller på med min Slutreflektion i bilden! Och så snackar jag med någon kille ifrån Spanien som är så snygg! *Mohahah* :D

På tal om det så vill jag väldigt gärna dit nu och bada! :O

                  

Av Linnéa - 23 maj 2010 16:49

Nu är jag tillbaka efter en lååång resa till Tillberga för att hämta min lillasyster från hennes kompis. Det regnar ju jätte mycket och har gjort det hela dagen. = INTE KUL.

Förvånar mig inte om det blir översvämmning.


Btw, så funkar inte min datormus. Jag är en sådan där människa som måste anväda den istället för den lilla "touch"musen på själva datorn. Så jag har lite panik just nu. (A)

Av Linnéa - 23 maj 2010 14:30

Det här kom i mitt lilla h&m paket som jag hämtade i morse:

Först kom det 3 st jordgubbs ansiktsmaskar! (Men de blänkte som f*n när man la ut dem på rad, så det fick bli bild på en av dem.) 

 

Och sen det enda SVARTA jag beställde! Mohaha, den var nästan för kort och jätte urringad. Men jag behåller den iallafall!

Av Linnéa - 23 maj 2010 12:24

Idag väckte min pappa mig vid 10.30 - då jag INTE var redo att dras upp ur sängen. Men iallfall så åt jag frukost(!) och sedan gjorde jag mig iordning och sånt!

Jag kom precis hem ifrån Coop för jag hämtade ut ett paket ifrån H&M. Dock så hade inte alla kommit än... Men vi får se vad det blev.

Ovido - Quiz & Flashcards