Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Linnéa - 15 maj 2010 21:57

Jag tycker så synd om mormor och morfars lilla hund - Diezel just nu!

Vi vet inte vad som har hänt, men han kan knappt gå med det högra benet och vetrenärerna har inte öppet nu...

                 

Så just nu ligger han på mormor och morfars säng ovh kan inte röra sig ur fläcken... :( <3

Av Linnéa - 15 maj 2010 20:15

Hej hej igen! Sprang in för att fota prylarna jag köpte lite snabbt! Har varit ute i det trista, kalla, regniga vädret för att grilla!

Men detta köpte jag:

 

Mohaha, nu ska jag försvinna ut igen! ;D

Av Linnéa - 15 maj 2010 19:34

Förlåt! Men nu ska jag vara social under kvällen!

Hela igår kväll var jag hemma hos min ena morbror och hans tjej. Vi grillade och det var super mysigt!

Och idag har vi åkt ca. 2 timmar för att träffa min ANDRA morbror. vars tjej är höggravid. Så jag kommer få min första(!) kusin inom en månad! :D


By the way så åkte vi in till någon affär (motsvarande Ullared fast i mindre version) och jag köpte lite! :) Lägger upp sen!

  

Ovido - Quiz & Flashcards