Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Linnéa - 6 maj 2010 18:01

Alltså ända sedan jag var liten har jag älskat avokados och nu har jag nästan inte ätit det på 2 månader(?), så nu ska jag moffa i mig en medan jag ska plugga på lite om Romarriket!

                

Yummieeh!


Btw, så målade jag om mina naglar! The result:

Hahah jätte fult jag vet - men ska bara ha det tills på lördag! :)

Av Linnéa - 6 maj 2010 17:01

Jag kollade igenom mina senaste kommentarer och hittade den här som någon anonym skrivit för bara en liten stund sedan:


Ingen bild

jk

Torsdag 6 maj 16:25

Du kan ju skriva nånting som inte handlar bara om skolan eller?












 Svar: Jadu "jk". Den här bloggen handlar om mitt liv, som du skulle sett om du läst igenom min presentation före du börjar klaga. Och ja - jag är en vanlig tonåring vilket betyder att jag går i skolan halva dagarna! Därför blir det mycket inlägg om just skolan och särskilt när jag sitter i skolan och bloggar! 

Jag tycker också att inläggen har handlat mycket om skolan på sistone, men det är fortfarande min blogg och jag bestämmer vad som ska skrivas i den. 

Och om du inte gillar den, så är det ju bara att sluta läsa den?

Av Linnéa - 6 maj 2010 15:48

Nu är jag hemma, och det blev ingen redovisning i engelska! Så imorgon måste jag nu:

  • Redovisa i Eng (bedömning)
  • Redovisa i Matte (bedömning)
  • Ha ett prov om medeltiden (bedömning)
  • Sitta på ett seminarium och diskutera saker om medeltiden (bedömning)
  • Orientering

Jag kommer antagligen att döööö.... >_<

Btw, så var min buss hem ifrån stan jätte läskig! Den fick något slagt motorstopp i mitten av en 4-korsning så alla stod och tutade...

                

Liiiite pinsamt var det! :O


Av Linnéa - 6 maj 2010 11:40

Var det någon som missade andra avenyn igår? Det var ju sista avsnittet och det avsnittet som det hände mest i! (Av dem jag har sett.)

Gud, nu vill man ju bara se mer och mer, men det går ju inte! :'(

  



Nu måste iallafall Sassa förhöra mig, för jag ska redovisa mitt brev i Engelskan idag. *Kill me*

Och provet som skulle vara idag är flyttat till imorgon! WOHO :D 

Ovido - Quiz & Flashcards