Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Linnéa - 12 maj 2010 17:15

Nu är jag alltså påväg ner till Helsingborg! Ska bli där ända tills på Söndag. Iallafall så kommer jag ta med mig datorn och uppdatera där nere. *woho* Eftersom att hela mammas släkt nu bor där, så åker vi dit några ggr per år!

Hittade några gamla bilder från en sommar för några år sedan...

ENYOJ! ;D


På stranden och plockat snäckor, med Danmark i bakgrunden. Hetaste rosa kjolen ju!


Tror vi var påväg ner till Skåne där, Sara, Zanthos och jag!

På tropikariet! Haha, det är värsta traditoinen att åka dit! :)


På färgan över till Danmark! :)



Btw, kommer inte kunna uppdatera mer ikväll. Men ses imorgon? ;D

Av Linnéa - 12 maj 2010 11:33

Nu sitter man i skolan och jobbar lite på mitt manus! Det är rätt lungt här just nu = jätte skönt! :D

Jag slutar inte förens kl. 15.00 då jag tar bussen ner till mammas jobb och vänta på att min lillasyster ska bli klar med sin gitarrlektion! Sedan tar vi bilen ner till Helsingborg! :D

  

Ovido - Quiz & Flashcards