Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Linnéa - 25 maj 2010 20:15

Nu sitter vi här - jag, mamma och Sara och mumsar i oss paj och vaniljsås!

Jag har nu i en halvtimme försökt att ladda upp en sååå söt "fanbild" jag fått av Anna... Men det fukar inte. :( Damn it.

Nu ska jag faktiskt rita lite random i Paint! OMG, jag har inte gjort det på evigheter!

Av Linnéa - 25 maj 2010 17:27

   Hejsan alla! Idag har jag inte gjort någonting skoj. ALLS. Och vädret är jag så jävla trött på så jag funderar på att fånga alla dessa regndroppar och skicka dem till Sahara...

Nejdå, men nästan! *mohaha* Jag har iallafall varit hemma hos pappa och kollat på TV innan mamma kom och hämta mig. Så nu är jag hemma igen! ;)

  

Så snart blir det väl mat och efter det ska jag faktiskt göra rabarberpaj!
Önska mig lycka till! ;D


Ovido - Quiz & Flashcards