Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Linnéa - 7 maj 2010 19:33

Hejjjsan! Har precis ätit lite Thaimat! Det känns som att jag inte äter någonting annat... :3 Har blivit rätt mycket av det de senaste veckorna.

              

Men iallafall så börjar väl Talang 2010 snart?

Och klockan 21.10 så kanske Tokio Hotel kommer på mtv World Stage!!! Isåfall ska det vara filmat ifrån samma konsert jag var på!

Snacka om att jag kommer gråta floder och längta tillbaka som F*N!

                                        UUUUUUUUND
ERBART.

Av Linnéa - 7 maj 2010 17:05

Nu är man hemma efter mardrömms dagen! Haha, nejdå men jag trodde seriöst inte att jag skulle kommahem levande idag...

Jag har iallafall haft idrott (orgentering) idag och sprang/joggade med Sassa och Elin som är väldigt snabba av sig när det gäller idrott. Så mitt hjärta höll på att stanna några gånger och jag fick ännu mer ont i halsen! Kul.

Och gissa vad? Jag fick MVG på seminariumet om medeltiden och i idrotten med! :D


nu ska jag iallafall slänga mig på min säng och bläddra igenom veckans "Klick!".

               

Ovido - Quiz & Flashcards