Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Linnéa - 8 maj 2010 21:15

Var inne på H&M's sida och klickade hem lite saker inför sommaren!

Blev mycket vitt och svart. Rätt tråkigt men iallfall! :) 



 

                 En söt vit tröja med spets på axlarna!

Blev lite kär i detaljerna uppe på tröjan, så kände mig tvungen att köpa den! ;)

  

En random BH utan axelband.   

En söt liten tubtopp! Funkar ju till det mesta :)  

En vanlig ögonskuggsborste.  

Ansiktsmask. Köpte 3 st av dem.

     

Och tillsist lite solpuder!


Blev väldigt nöjd med det jag köpte! Men hatar att leveranstiden är så lång! >_<

Av Linnéa - 8 maj 2010 19:42

Sådär - nu har alla försvunnit efter mitt lilla "släkt-kalas" för bara pappas släkt... Men alla kunde inte komma, vilket betyder att jag kommer få ännu mer presenter av dem!

Och till nästa vecka så kommer mammas släkt att fira mig. Så det kommer mera! :D


Men idag fick jag iallafall det här:

Klänning, parfym, nagelsax, nagelfilar, pincet, något slags fodral(?), pengar och presentkort på ögonfransförlängning + ögonfrans- och ögonbrynsfärgning typ! :D

Sedan fick jag typ trosor och strumpor och en till parfym... Men dem vet jag inte vart jag la? :3


Btw så hade pappa köpt antagligen världens äckligaste tårta till mig:

Marsipan och sedan var det bananbitar i grädden! USCH.

Av Linnéa - 8 maj 2010 12:23

Jag var vaken till kl. 3 inatt och bara läste! Lite skumt eftersom att jag varit så trött hela veckan.

Men iallafall så ska jag hoppa in i duschen snart. :3 Och vid 4a tiden så kommer lite av pappas släckt för att fira mig! :)


Btw, titta vad jag hittade för ring inne på Cocoo.se!

                ----->            <-----

                                            *MÅSTE HA*

Ovido - Quiz & Flashcards