Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Linnéa - 3 maj 2010 18:26

Så idag åt jag och Sassa mjukglass ute i solen för första gången i år. Jätte mysigt!

                    

Och sedan gick vi in på massa affärer för att leta efter snygga kläder! ;D Tyvärr så hittade vi inga, men istället testade vi några fula;

               


Sen lämnade Sassa av mig på "Växhuset" (där jag har bild och form) en hel timme innan det började... Så jag började lyssna på musik men var tvungen att stänga av eftersom att två 15-åriga killar satte sig mittimot mig och började snacka med mig... Ô_o De fråga typ alla möjliga frågor och jag satt där och tyckte det var as pinsamt.. Jaja, en av dem var kines/japan/asiat och var as gullig iallafall! ;D
När Bilden började igen så fortsatte jag på min oljemålning av en ballerina. Hann måla lite av hennes klänning den här gången :)
            
Ovido - Quiz & Flashcards