Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Linnéa - 22 maj 2010 16:10

Mohaha, nu har jag i flera timmar försökt att förstå mig på min nya kamera... Det går sådär... Men man filmar iallafall i HD!

Men en sak jag är jätte irreterad över är att jag inte hittar "effekterna" så man kan ha svart vitt / sepia och sånt! D: Så om du har en sån kamera, KAN man ha någon effekt? :(


Btw, så såg jag det här när jag redan köpt min jeansjacka:

                                  Dom är liiiika... *ovärt*

Av Linnéa - 22 maj 2010 13:58

Sådär ja! Nu är jag lycklig igen. :D

Jag har varit och hämtat ut min kamera och minneskort och sådant! Totalt gick det på ca. 3500 kr så nu har jag massa pengar kvar som jag kan spendera i Österrike! Det är ju bara 1 ½ vecka kvar nu... *woho*

   


Sedan var jag inne på Kicks för att handla hårfärg + silverschampo.     


Och vi avslutade våran lilla stads-tripp med att käka glass i hamnen! (:

Av Linnéa - 22 maj 2010 11:13

Shooo alla! Härligt väder idag igen. Och nu är det ju sommar! Det är ju bekräftat av metriologerna. Underbart, eller? ;D

Nu ska jag iallafall skicka iväg till stan med pappa och köpa hårspray och min kamera som jag beställde nyss! :'DDD *äntligen*

Men det blev den rosa iallafall!   

Av Linnéa - 22 maj 2010 00:01

Oh jag ryser fortfarande... "Orphan" var verkligen sen sådandär psykologisk film som jag tycker är MYCKET läskigare än vanliga "splatter skräckisar". Genom att först vända pappan emot mamman och hotar med att döda barnen om de berättar vad hon gör sitter jag där och säger gång på gång saker som "Dö Esther, bara dö!" eller "Jag hatar dig din läskiga vuxenunge!"

Herregud... Antagligen en av de mest äckliga filmerna jag sett... Mohaha, jag kommer säkert inte våga sova inatt. ;)

  


Ovido - Quiz & Flashcards