Alla inlägg under april 2010

Av Linnéa - 23 april 2010 15:53

Hejj allesammans! Nu är jag hemma efter att ha varit på Lögarängsbadet de senaste timmarna. Klantig som jag är så glömde jag bikini-underdelen och fick lite panik eftersom att jag var tvungen att vara med på den här lektionen. (Missade idrotten förra gången.)

Då sa min lärare att man kunde "hyra" bikinis så hon tvingade med mig till kassan. Väl där så skulle dem ha 25 spänn för att låna en ful, grön skabbig baddräkt! Jag höll verkligen på att DÖ, så ful den var. *usch*


(inte min bild) Löga utomhus på sommaren! :)


Men nu är jag hemma iallafall! Såååå skönt med helg! :) Ska till Stockholm imorgon på fest. ;D

Någon annan som ska hitta på något kul i helgen? (:

Av Linnéa - 23 april 2010 07:50

Sitter i skolan här med Ida, Sara och Sassa!

Jag är typ sjukt nervös för att vi snart har prov på optiska instrument, ljuset, reflektion och andra sånna saker!

Jag kommer inte komma ihåg någonting så måste verkligen plugga nu! :( <3

Av Linnéa - 22 april 2010 20:46

Här sitter jag i reklamen till Vampire Diaries och skriver ett ovärt inlägg!

Det gick inte speciellt bra med passfotorna - Jag såg helt knäpp ut... :3

Iallafall så ligger mitt hus ute på hemnett nu. Rätt sorgligt att mitt älskade barndoms hus ska säljas... ;/ Nejmen!


Snart börjar Bella&Tyra också, någon som vet vem gästen ska vara? :D

  

Av Linnéa - 22 april 2010 15:27

Idag har det snöat och regnat heeeela tiden!

Såhär såg det ut utanför mitt fönster när jag klev upp imorse;

  

Det ska inte vara snö nu... Det är ju vår! :(

Men iallafall så har jag varit på stan i en timme idag. Och nu ska jag bara kolla på tv och vänta tills pappa hämtar upp mig. Vi ska förnya våra pass! ;/

Av Linnéa - 21 april 2010 19:58

Har gjort en ny header nu... Fast det blev inte den fina jag gjorde eftersom att den var större än 5 MB, och den måste vara mindre...

Får använda den här tills jag hittar nya bilder och får lite fantasi och ork till att göra en avancerad Header...

Dom här bilderna är väääldigt gamla och inte vidare seriösa heller. ;3

Av Linnéa - 21 april 2010 16:46

Sho! Har vart hemma ända sedan halv fyra och bara kollat på teve och fått i mig ett äpple!

Dagen har varit väldigt seg och den började ju med att jag skulle redovisa muntligt inför typ alla. Så jag var rätt nervös! Och hela förmiddagen har jag "labbat".

Vårat lyckade experiment om Färger;


Det var meningen att jag skulle ner på stan sen också, men hade ingen lust alls med det eftersom att det regnar just nu och är väldigt kallt! ;/

Nu ska jag iallafall följa med och storhandla! Måste se till så att pappa inte glömmer allting jag vill ha! ;D

Av Linnéa - 21 april 2010 11:27


Som ni ser så var maten i skolan jätte god eftersom att jag har massa maaat på min tallrik. *host*

Skolmaten på våran skola är verkligen i sämsta klass. Så det är nästan omöjligt att äta här... :3 Så det blir looots of äckliga grönsaker... >_>

  

Av Linnéa - 20 april 2010 20:05

Nu har jag setat i två timmar och försökt gjort en ny header till bloggen, vilket inte gå bra alls! Har andvänt mig av Scrapblog.com.

Jag är klar med den, men den går inte att ladda upp här på bloggplatsen eftersom att man inte kan få den till en bild!

Någon som vet hur man laddar upp en sån eller vet någon annan bra hemsida där man kan göra sina egna "toppbilder" kan väl säga till isåfall? (:


Den ända lilla bilden som blir, är den här:   

Kul.... >___<

Ovido - Quiz & Flashcards