Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

PINSAMT.

Av Linnéa - 6 maj 2010 15:48

Nu är jag hemma, och det blev ingen redovisning i engelska! Så imorgon måste jag nu:

  • Redovisa i Eng (bedömning)
  • Redovisa i Matte (bedömning)
  • Ha ett prov om medeltiden (bedömning)
  • Sitta på ett seminarium och diskutera saker om medeltiden (bedömning)
  • Orientering

Jag kommer antagligen att döööö.... >_<

Btw, så var min buss hem ifrån stan jätte läskig! Den fick något slagt motorstopp i mitten av en 4-korsning så alla stod och tutade...

                

Liiiite pinsamt var det! :O


 
 
carro

carro

6 maj 2010 17:30

Oj låter ju jätte jobbigt!
Kram! :)

http://carolinebjjork.blogg.se

 
Ingen bild

ERIC

6 maj 2010 19:25

Men asså kan du göra din jävla lilla glogg bättre eller eftersom du bloggar ska du ju hålla läsarna nöjda!? om inte skaffa en dagok istället?

 
llinneaevita

llinneaevita

6 maj 2010 19:42

Eric: Haha, men herregud... Det här är MIN blogg. Jag får väl blogga om vad jag vill, och om du inte gillar det jag skriver så behöver du ju inte läsa?
Och du behöver verkligen inte kommentera eftersom att du antagligen inte är en av mina läsare och därför bryr jag mig inte om vad du tycker!
Sorry, :)

http://llinneaevita.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 23 september 2012 22:02


Hejsan allihopa som fortfarande hittar till denna blogg. Jag har tröttnat på denna sida och vill börja om på nytt igen. Så jag har faktiskt dissat bloggplatset och bytit till devote.se! Ni kan fortsätta följa mitt skrivande häääär!!   Ses vi där...

Av Linnéa - 21 juli 2012 16:50


Idag hade jag så himla tråkigt här hemma att jag faktiskt tog initiativet att möblera om mitt lilla rum. Blev mycket ljusare och luftigare så blev rätt nöjd! Tog ingen bild innan så ni kan inte jämföra resultatet, mohaha! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 18:35

Jag som inte är nån kaffemänniska blev helt kär i denna underbara dryck - kaffeslush! Det är som en gräddig isdricka med kaffesmak, aaaaapgod!...

Av Linnéa - 19 juli 2012 17:05


Nu har vi vinkat småttingarna hejdå och jag sitter kvar här med Hälge i knät! Blev ingen shopping alls här för min del. *wooops* men ska snart hit igen så det gör inget! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 12:55

Är i Sthlm även idag eftersom vi hade skräckfilms maraton inatt.. jag som blir så sjukt rädd när jag kollar skräckisar... Men idag är det tänkt att vi ska träffa Hälges chiuahua-syskon, söta små varelser det där! Här kommer även en suddig outfit...

Ovido - Quiz & Flashcards